Veelgestelde vragen

Staat uw vraag niet tussen de veelgestelde vragen, neem dan gerust contact op.

 

Vanaf wanneer ben ik “vaste gast”?

Vanaf de 3e boeking van minimaal 7 dagen bent u “vaste gast”. U ontvangt van ons € 50,- vaste gasten korting en een gratis voorkeursboeking. Als u online reserveert, ziet u € 15,- voorkeurskosten staan. Deze worden op de huurovereenkomst die wij naar u e-mailen verwerkt.

 

Wanneer heb ik recht op 55+ korting?

Als alle personen 55 jaar of ouder zijn, ontvangt u 55+ korting. De minimale verblijfsduur voor deze korting is 7 dagen.

 

Wanneer heb ik recht op 2 personen korting?

Als u de gehele periode met 2 personen verblijft, krijgt u van ons 2 personen korting. Mocht u logees ontvangen dan vervalt deze korting. De minimale verblijfsduur voor deze korting is 7 dagen.

 

Moet een vaste gast ook voor een voorkeursboeking betalen?

Nee, vaste gasten betalen geen € 15,- voor de voorkeursboeking. Op de huurovereenkomst die wij naar u e-mailen wordt deze korting verwerkt.

 

Vanaf hoe laat mag ik in mijn accommodatie?

Vanaf 15.00 uur kunt u de sleutel van uw accommodatie ophalen bij de receptie.

 

Hoe laat moet ik de accommodatie verlaten?

Wij checken al onze gasten persoonlijk uit. Uiterlijk om 10.00 uur komen we bij u langs.

 

Is het ook mogelijk om na 17.00 uur de sleutel in ontvangst te nemen?

Mocht u na 17.00 uur arriveren, is dit geen enkel probleem. Wel dient u dit van te voren aan te geven. Wij zorgen er dan voor dat iemand aanwezig is bij de receptie om u te ontvangen.

 

Ik heb geen aankomst e-mail ontvangen?

Onze gasten krijgen automatisch 7 dagen voor aankomst de aankomst e-mail. De aankomst informatie kunt u ook vinden op onze website in de "Mijn vakantie" bij documenten.

 

Ik kan op dit moment nog niet definitief boeken. Kan ik een optie nemen?

Het is helaas niet mogelijk om een optie op een accommodatie te nemen.

 

Wat zijn de aankomst en vertrek dagen?

De standaard wisseldagen zijn vrijdag en zaterdag. Buiten het seizoen zijn verschillende aankomst dagen mogelijk. Is uw aankomst dag online niet te boeken neem dan telefonisch contact op 0222-327800 of stuur een e-mail.

 

Mag ik ook meer als 1 hond meenemen?

In onze villa's vanaf 155m2 zijn maximaal 2 honden toegestaan. In onze andere accommodaties is een 2e hond toegestaan, bij een maximale bezetting van 4 personen.

 

Hoeveel parkeerplaatsen zijn er bij de gehuurde accommodatie?

Elke accommodatie heeft 2 parkeerplaatsen. Als u meerdere auto's of aanhangwagens heeft, neem dan voor uw vakantie contact met ons op.

 

Kan ik zelf extra personen personen toevoegen aan mijn reservering?

Nee, u kunt geen extra personen aanmelden in de "Mijn vakantie" omgeving. Mocht u extra personen willen aanmelden, kunt u ons bellen of een e-mail sturen.

 

Is het huren van bedlinnen verplicht?

Ja, het huren van bedlinnen is bij ons voor alle personen boven de 2 jaar verplicht.

 

Hoelaat gaat de laatste boot naar Texel?

De laatste boot vanaf Den Helder naar Texel vertrekt om 21.30 uur. Op de website www.teso.nl van de boot vind u ook alle informatie.

 

Telt een baby tot 2 jaar als een persoon?

Ja, een baby tot 2 jaar tellen we als een persoon, op Texel moeten baby’s ook toeristenbelasting betalen. Bedlinnen voor het kinderbed hebben wij niet, deze moet u zelf meenemen.

 

Is mijn betaling goed ontvangen?

Op onze website bij "Mijn vakantie" kunt u uw betalingen zien. De betalingen zijn na 24 uur overboeken zichtbaar.

 

Is het mogelijk om met een creditkaart te betalen?

Nee, het is helaas niet mogelijk om met een creditkaart te betalen.

 

Ik heb al geboekt, maar kan ik alsnog een annuleringsverzekering afsluiten?

U kunt tot 7 dagen na reservering alsnog een annuleringsverzekering afsluiten. Na 7 dagen is het helaas niet meer mogelijk om deze bij ons af te sluiten.